God kväll

Gokväll alesammans. Jag får alltid en tanke som är "Åhh en till tråkig söndag, sen måndag i morgon de betyder skola!"  Har ni också fått en sån tanke/tankar nån gång?
Aja, idag vad har jag gjort då, jo i morse vaknade jag och Narine vid 10 tiden eftersom jag sov hos henne. Så vi åt lite frukost, sen vid 11 tiden så satt vi bara vid datorn och inte gjort så mycket. Sen kom min brorsa och hämta mej kvart i 2 hos henne åkte hem. Sen när jag kom hem har jag inte gjort så mycket tog en promenad och satt vid datorn. Sen kom Carro senare på kvällen så vi typ såg på tv och ja inte gjorde så mycket mer. Och sedan har tiden gått fram till nu.Tråkig dag med skola i morn, men börjar halv 10 så! (a).Så nu ska jag väl gå och lägga mig snart ät så trött. Vad har ni gjort då? 

/Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0