Godmorgon alla.

Oj då, igår blev det inte så mycket bloggande. Men det var väl för att man har varit väldigt upptagen. Men idag kommer det mycket bloggande hoppas jag. Men iallafall. Så vaknade jag halv 7 då min mobil ringde av Lisa.  Kom på att jag hade sovmorgon till 09:50, Så jag somnade om till 8 då jag gick upp och fixa till mej och åt frukost. 
Och idag vet jag inte vad som kommer hända, jo först hemkunskap då vi ska göra brownies,
nån som vet vad det är?. Sedan skulle jag ha engelska men den e inställd för att läraren åkt till schweiz. Så vi kommer inte ha någon engelska eller språkval dem här sista dagarna *jippi*. Sen har vi bara tråkiga lektioner, MEn vi kommer få sluta typ halv 3 eller 2 så de e najs :).

/ Anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0