Härlig dag

Hej, Idag vaknade jag ungefär halv 7 gick upp och fixade mig o så.Såg att solen va framme och ännu en fin dag. Sedan gick jag till skolan för att ha nationella prov i engelska - uppsats, de gick sådär skrev om mobile telefon om 5 sidor. Men jag blev ganska nöjd får se hur resultatet blir. Menmen, sen hade vi tråkig matte som vanligt. Efter de hade vi syslöjd som va ganska kul, håller på att göra en ask och broderar och så. Sen sista lektionen SO - så tråkigt pratar om andra världskriget.
Och idag ska jag inte göra någon särsklit sitta hemma och ta de lungt Lisa kanske kommer senare, får se hur de blir. Vad har ni gjort idag eller ska göra?
image79

/ Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0