Kort dag i skolan

Hej, Idag började vi kvart över 9 och hade bara 3 lektioner. Först SO som vi då pratade om andra världskriget. 
Sen efter det hade vi engelska, och gjorde inte så mycket bara skrev om "vad vi älskar med oss själva, vara stolt över" :S. menmen sista lektionen var no som var väldigt lärorik man lärde sig om atomer, joner, metallar som jag för första gången förstod (:.
Sedan hade vi bara klasstid, Och igentligen skulle vi sluta halv 3 men vi hade ingen svenska för alla killarna i vår klass ska ta igen de, för någonting! Så jag slutade nu *stolt* (a).

Och nu är jag bara hemma, men senare i dag ska jag träffa älskling i stan och vara med honom ett tag, sen blire väl att jag måste plugga som fan till nationella provet på torsdag så att jag kan det.
vad har ni gjort idag? :)

/Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0