Lägga ner bloggen

Hej, nu har ju vi inte skrivit på några dagar det är därför att vi har fullt upp med andra saker som på skolan och det är sista året för mig (anni) så jag måste värkligen satsa hårt. Menmen vi kommer lägga ner bloggen ett tag tills vi har tid igen så kolla gärna lite då och då om det kommit nytt inlägg. 

Detta har hänt i dag, kommer hända!
Men idag är det ju valborg och så skulle jag vara med älsklingen, men hans trännare hade bokat träning och så de blev inget.. men ska ändå träffa han i morn o fredag :). Sedan skulle jag vara med Nicole med hon blev sjuk så "/: Men kommer troligen spendera dagen med Carro o Miia men får se annars med familjen men får se sen hur jag gör.
Men idag har jag inte varit i skolan för jag har fotograferats till tidningen FRIDA. Så jag och några andra kommer vara med där som panel. Får se när tidnigen kommer ut,  kommer troligtvis i sommar nån gång så håll koll  :) . Och desutom behöver jag inte gå till skolan för vi slutar om 2 timmar så jag skippade det.  Hihi, nu är det ju lov också otroligt skönt med lite ledig från skolan.

image95

Men som jag sa innan så kommer vi inte skriva länge, nån enstaka gång då vi har tid för nu lägger vi ner bloggen en periord men bloggar kanske nån gång vill säga. Men ha det bra, om det är några frågor så kan ni alltid kontakta oss på [email protected] svarar på alla mejl.

Kram på er // Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0