Mår bättre när tiden flyter på

Hej, Idag har jag varit i skolan och haft tråkiga lektioner. Lite engelska, matte, so och nån mer. Men jag skulle hem till älskling igentligen, men de blev inte så för jag trodde våran idrott var inställd . Men den var inte de så jag var tvungen och gå på den. Förlåt älskling <3. Men på idrotten så skulle vi springa skogen och mäta våran puls. JAg hade typ 171 och det är ganska bra, man ska ligga emellan 153-183 när man är i min ålder typ. Och efter de slutade vi.. den blev 16.00 och jag va värkligen ledsen för att jag inte kunde träffa dej i dag älskling för du ska ju ha träning också. Menmen vi kommer ändå träffas mera i veckan. Och nu i skolan mår jag faktiskt bättre och de går bättre för mej också för jag är ofta gladare och allt. men de e för jag har min Egon <3.
Vad har ni gjort idag? :)



Jag lovade att lägga in en bild igår men den får bli idag istället.
Jag och älskling. <3
image90

/ Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0