Uppdatera

Jag har inte skrivit på två dagar det är därför det har hänt mycket runtomkring. Som nationella prov i matte som gick hur dåligt som helst. Menmen det är sånt som händer. Men vad har jag då gjort dem två senaste dagarna i onsdags hände värkligen ingenting. Sedan i går var jag i skolan och hade Matte nationella prov, Sedan efter de så träffade jag min älskling Egon i stan, mycket mysigt var det. Men idag ska jag inte göra någonting eller jag skulle till nicole men det blev ändrade planer så jag ska inte vara med henne, men kanske ska vara med malvina ett tag sen. Och i morn blir det filmmys med Älskling, Vad ska ni göra idag då? :)

Mysig bild som jag hittade.


/ Anni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0