Uppdaterad

Ojdå, nu har de inte alls blivit mycket bloggande i helgen men det är därför vi har varit så upptagna.
Men det som jag har gjort är att jag va med nicolew@pea hela helgen, Sen fredagen va vi hos mej och gjorde inte så mycket sen i går (lördag) så åkte vi till älvsjö för att vara hos nicole och sova där, senare på dagen mötte vi Egon <3 och Nicklas som va hur trevliga som helst! Så vi va med dem ett tag.
Så va vi typ uppe ganska länge så jag e väldigt trött nu. Men idag åkte jag hem och har inte gjort ett dugg. menmen.. var iallafall den underbaraste helgen med er (a).

Vad har ni gjort i helgen?

Nu kommer jag uppdatera mera, skriva mera inlägg varje dag.. Men jessica skriver inte lika ofta längre.. man kan ju undra varför. hon är rätt så upptagen men hon skriver då hon hinner! =). Så fortsätt och läsa bloggen vettja.

Puss på er // Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0