Ny härlig dag som väntar.

God morgon. En fin härlig dag som bara väntar - solen skinner med nåt litet moln menmen..
 Har precis ätit frukost. Vaknade för en timme sen men har hunnit ganska mycket ändå.
Idag har vi nationella prov i matte del C inte alls kul. Får se hur det kommer gå. Senare ska jag iväg med Carro för att träffa några i stan och kanske bowla eftersom vi slutar efter Nationella ungefär 11.00.

Skriver mera sen hur dagen går.

Glömmde skriva vad jag gjorde igår,
Igår var jag bara i skolan hade no, so, engelska sen hade vi ingen svenska för dom andra klasserna hade prov om andra världskriget så vi fick sluta 1 istället för halv 3 så det är skönt. Sedan på dagen åkte jag o Carro till Solna för att möta några killkompisar och dom var väl trevliga :). Senare skulle vi hem och när jag kom hem stod maten på bordet perfekt tyckte jag. Sen så var det bara en lugn stund hemma och mysa med familjen.

Puss o Kram // Anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0