Shopping är glädje + dag

Alla gillar väl att shoppa? eller iallafall dom jag känner. Det finns så mycket kläder och man vill bara ha allt. Jag är då aldrig nöjd när jag får nya kläder jag vill bara ha mer och mer, är ni desamma?

Idag började
09:40 riktigt skönt, sedan skulle vi ha jogging på ungefär 5 km tror jag att de var. Och jag kom 2a (aa) *stolt* men iallafall så slutade vi 11 eller kvart över. Så jag gikc hem och var väl hemma i några timmar sen var de dags för shopping jag shoppade sommar kläder som man kan ha i sommar riktigt fina. Kjolar, short, kofta, underkläder och smink delvis massa annat också. Sedan har jag inte gjort så mycket mera bara pratat i telefon med några stycken, Nicole, alex och sanna riktiga trevliga samtal. 
vad har ni gjort idag?  
Puss på er ♥ / anni

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0